Pon is de landelijke importeur van het automerk Volkswagen in Nederland. Daarnaast verzorgt Volkswagen de productmarketing, sales, marketingcommunicatie, service, customer marketing en public relations voor het merk in Nederland en ondersteunt de verkoopkanalen.
Ter introductie van het nieuwe Think Blue concept van Volkwagen kregen alle bezoekers van het PON evenement een premium gift. Op landelijke schaal werden deze gifts uitgereikt door Volkswagen dealers. BaggIt heeft ervoor gezorgd dat de box goed gevuld was met een variatie aan luxe producten, passend bij de doelgroep. Het geschenk had hierdoor een behoorlijke waarde. Om deze reden klonken er enkel positieve en enthousiaste reacties op het moment dat de bezoekers het geschenken ontvingen.
“Onze dealers waren heel erg tevreden met het mooie geschenk dat ze aan klanten konden geven bij het preview event van Think Blue. We hebben de gifts voor het eerst aangeboden aan onze dealers en zullen dit nu bij iedere grote introductie gaan doen gezien de hoeveelheid aan positieve reacties!” – Kirsten Ruitenbeek (Volkswagen)