DPG Media is hét crossmediale mediabedrijf van Nederland. Met haar sterke merken hebben ze een stevige marktpositie in alle onderdelen van de mediabranche: publiekstijdschriften, televisiezenders, events, customer media, e-commerce, sites en apps.
Een aantal keer per jaar biedt DPG de KEK Mama goodiebag aan haar lezers aan in het blad KEK Mama. De goodiebag heeft altijd een hoge waarde en kan door de lezers van KEK Mama aangeschaft worden voor een interessante prijs. KEK Mama is hét magazine voor de moeder. In de bag zitten allerlei producten voor de mama en het kind. Of het nou een leuk voorleesboek is voor de kleine of lekkere gezichtscrème om mama te verwennen, er is voor ieder wat wils.
Omdat wij kwaliteit van de producten willen garanderen kiezen wij altijd voor de beste A-merken om de goodiebags mee te vullen. Natuurlijk wil je wanneer je een giftbag krijgt de producten optimaal kunnen uitproberen. Daarom zijn de producten die te vinden zijn in onze boxen altijd full-size producten en geen testers of samples. De goodiebag verschijnt zowel in print, online als via de social kanalen.
“De goodiebags kunnen wij verkopen voor een aantrekkelijke prijs, en ze worden altijd vol enthousiasme ontvangen!” – Laura Ebbenhorst (Sanoma)
Naast KEK Mama heeft DPG ook de titel Ouders van nu. Deze heeft ook een aantal keer per jaar een soortgelijke actie als KEK Mama, echter enkel online: een goodiebag van een hoge waarde die aangeschaft kan worden voor een lage prijs. De lezers van beide magazines zijn altijd enthousiast wanneer deze actie weer begint en de bags zijn altijd snel uitverkocht.
Deze goodiebags van KEK Mama en Ouders van nu worden allebei samengesteld door BaggIt. We nemen het gehele proces voor DPG uit handen. We werken hard om de bag zo leuk en zo goed gevuld mogelijk te maken voor de lezers van KEK Mama en de achterban van Ouders van Nu.